CANLI YAYIN
Lütfi Albayrak
LÜTFİ ALBAYRAK

Kadınlar kitap gibidir....

Eklenme Tarihi 04 Nisan 2015
Cenap Şahabettin der ki; "Kadınlar kitap gibidir. Cildine aldanma, münderecatına (içindekilere) bak." Üstad bir şeyler biliyor ki boşa dememiş. Bakalım kadınların kitapla başka benzerlikleri var mı?
İkisinin de iyisini seçerseniz size çok şey öğretir.
İkisi de tozu sevmez.
Her ikisinde de önsöz oldukça önemlidir. O sebeptendir ki çoğu erkek önsözü atlayarak, ileriki safhada neyi kaçırdığının farkına varamamıştır.
Türkiye'deki en iyileri Rusya'da sıradan sayılır. (Şimdi kızmayın genel olarak üstünüze alınmak size kalmış. Ayrıca Rabbim yaratmış özenerek.)
İkisi de seni sevse bile sen bunu hiç anlayamazsın.
İkisinin de sizden hırsızlığı yapıldığında canınızı çok acıtır.
Dönmedikçe akla takılır.
İkisine de büyük bir hevesle başlarsınız.
İkisi de sizi kendine çekmeyi becerir.
Zamanınızın çoğunu ona harcarsınız.
Bazen ikisi de çok sıkar, 'bırakayım mı, dayanayım mı?' diye sorarsınız kendi kendinize.
İkisinin de sonu beklenmedik ve boş bir sekilde bitince insana bi koyar. 'Ben bunca zamanımı bunun için mi harcadım?' dedirttirir.
İkisi için de cebinizden para çıkar.
İkisi de insana tecrübe katar.
Her ikisinin sonunda da ters köşe olursun.
İkisinin de kokusu hoştur.
İkisini de başkasına verirseniz geri gelmez.
İkisi de anlatmak istediklerini düz yoldan söylemez, önce çıkmaz sokaklara daldırır sonra, doğru yolu buldurur.
Her okuyuşta tekrar tekrar keşfedersin. Daha doğrusu hiçbir zaman tam olarak anlayamazsın.
İkisi de yeri geldiği zaman adamın kafasını yarabilir.
İkisini de 3 kere okumak gerekir; bir çocuklukta, bir gençlikte, bir de yaşlılıkta.

Vazo
Atıcılıkta birinci gelen Temel, elinde ödülü ile gururlanarak eve gelir ve karısına; "Fadime, Fadime..." diye seslenir. "Bak, atıcılıkta birinci geldiğimden kocan ne kazandı, da..." Fadime, kocasının uzattığı ödüle şöyle bir bakar ve; "Huyy..." der, "Seni valla iyi uyutmuşlar Temel.
Haçan bu vazonun ağzı bile yoktur."
Temel vazoyu şöyle bir inceler ve "Tüh lanet olsun" der; "Ayrıca dibi de delikmiş, da..."

Bebek gibi
Huzurevinin bahçesinde iki tonton yaşlı adam banka oturmuş laflıyorlar...
- Aaah ah... Yaş oldu 73. Elim ayağım tutmuyor, her tarafım ağrıyor.
- Benle aynı yaşta değil misin ya sen?
Kendini nasıl hissediyorsun?
- Yeni doğmuş bir bebek gibi...
- A aa? Nasıl yani?
- Kafada saç yok, ağızda diş yok, galiba az önce de altıma yaptım...

AlkışlıYorum
Her bilinçli vatandaş gibi oyumuzu kullanmak üzere ilgili okula gittik.
Sıra beklerken kritikler, yorumlar, tahminler vs. gırla giderken karımın tek derdi ise ''Bu seçim sandıklarından ne güzel saklama kabı olur, işi bitince ne yapıyorlar acaba?" oldu.