DIŞARIDA hava çok güzel! Bir de bütün o çiçekler ve ağaçlar sizi öldürmeye çalışıyor olmasa...
HAPŞIRMA, kaşıntı, boğaz ağrısı... Soğuk algınlığıdır, yakında geçer... mi acaba?
DIŞARI çıkarken iyi silahlanmanız gerekir... Polenler her yerde!
ARABANIZIN üstünü kaplayan polen görüntüsü sizin için nice korku filmine taş çıkartır niteliktedir.
"PENCERE açalım abi yaa" deme gafletinde bulunanı affetmezsiniz.
PİKNİK yapma düşüncesi güzeldir... Ta ki gerçekleşene kadar.
HER gün en azından bir kişi, "kesinlikle işe yarayan" bir ilaç önerir.
AĞIR ilaçları deneyebilirsiniz... Tabii ki 12 saat uyumak istiyorsanız...
O MALUM mevsim başladıktan bir süre sonra, burundan nefes alma yetinizin kaybolmasının yasını tutmaya başlarsınız.
ARKADAŞLARLA dışarıda içki içme havası, antihistaminik alma havasıyla çakışır.
"YA neysee..." deyip diğer insanlar gibi ilkbaharın tadını çıkarmaya çalışırsınız.
NEFES alamadığınız ve ilaç kullandığınız için sürekli yorgunmuş, ağlıyormuş ya da kafayı bulmuş gibi görünürsünüz.
EVET, Neti Pot'u daha önce denediniz... Ve evet, hala kabuslarınıza giriyor.
BAŞKALARININ yanında hapşırmak ve sümkürmek hayatınızın bir parçasıdır.
HERKES sizin sürekli hasta olduğunuzu düşündüğünden, "Alerji sadece!" diye terslenmeyi alışkanlık haline getirmişsinizdir.
NE zaman makyaj yapmaya kalkışsanız, çabucak pişman olursunuz.
ASLINDA ne zaman dışarı çıksanız pişman olursunuz...
YANINIZDA her zaman kağıt mendil taşırsınız... Her zaman.
VE nihayet semptomları biraz kontrol altına almayı başardığınızda alerjiniz bir soğuk algınlığına veya sinüzite dönüşür. Geçmiş olsun!
Kaynak: buzzfeed.com
LÜZUMLU BİLGİLER
GEÇTİĞİMİZ yüzyılda insanların domateslere dava açtığını biliyor muydunuz?
Domateslerin zehirli olduğunu düşünen insanlara karşılık, Robert Gibbon Johnson isimli bir adam, mahkeme salonunda savunma olarak oturup bir sepet domates yemişti.
New Jersey izleyicileri de kendisinin ilk ısırıktan sonra ölmemesine şaşırmıştı...
TESPİTLİ YORUM
@denetimliserbes EVDE 2 dilim pasta varken hanımla çocuk rahat rahat yesin diye ben nasıl pasta sevmiyorum dicem abi, seviyorum ben pasta yemeyi...
ALKIŞLI YORUM
@emrek03 MESLEĞİMİ yurt dışında yapmak istiyordum.
Bunun için dua ederken ayrıntı vermek lazımmış.
Dün İdlib'e görevlendirmem çıktı, şimdi Suriye'ye gidiyorum.
@myagizyilmaz @emrek03 adlı kişiye yanıt olarak ÇOK dikkat etmek lazım.
Ben de "Çalıştığım yerde çok konuşan olmaz inşallah" diyordum, mezarlığa şef yaptılar.
Otuz bin kişi var çıt çıkmıyor.