Evlenirim. Kadın: (Yüzünde üzgün kırgın bir ifadeyle) Evlenirsin...
Adam: (Ne diyeceğini bilemez ve azıcık kızgın bir iç çeker) Kadın: Onunla bizim yatağımızda mı yatarsın? Adam: Başka nerde yatılabilir ki? Kadın: Benim resimlerimi kaldırıp yerlerine onun resimlerini koyar mısın? Adam: Sanırım bu yapılacak en uygun şey olur. Kadın: O zaman onun benim ayakkabı koleksiyonumdan ayakkabılar giymesine de izin verirsin.... Adam: Hayır onun ayakları 37 numara... Kadın:......................? !!!
Adam: Haas..!!
AJANLAR
Sovyetler Birliği'nin ayakta olduğu dönemler.
KGB'ye ihbar geliyor:
- Komşum Salamon bir haindir. Devletten elmaslarını saklamak için onu odunluktaki odunların içlerine gizledi.
KGB anında baskın düzenliyor, bütün odunları kırıyor, ama ihbar yanlış, bir tek elmas bulamıyorlar.
Salamon'un gözünü korkutup gidiyorlar. Gece geç vakit, Salamon'un telefonu çalıyor: - Salamon? Ben Moiz. KGB baskın yaptı mı? - Evet. - Kışlık odunlarını kırdı mı? - Evet. - Tamam. O zaman ihbar sırası sende. Ön bahçenin çapalanması gerekiyor...
TELEFON
Bayramda bilmediğim bir numaradan gelen mesaj: "Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim." Benim cevabım: "Teşekkürler ben de sizin bayramınızı kutlarım. Keşke bir de isminizi bahşetseydiniz :)" Gelen yanıt: "Keşke sen de müdürünün telefonunu kaydetseydin..." Biliyorum, bana kırmızı çok yakışıyor.
ALKIŞLIYORUM
Tavuk almak için marketin kasap reyonuna gidip iki küçük göğüs istiyorum. Onlar paketlenirken ben diğer alacaklarımı alıyorum. Geri döndüğümde paketlemeyi yapan eleman olanca sesiyle bağırıyor: "İki küçük göğüs sizin miydi?" Evet benim Allah'ın
cezası, benim!