İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya açıkladı: 2 terörist teslim oldu!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya 2 terör örgütü mensubunun teslm olduğunu bildirdi. Yerlikaya, "Operasyonu gerçekleştiren kahraman Jandarmamızı ve kahraman Emniyetimizi tebrik ediyorum" dedi.