İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya: 3 yaralının sağlık durumu iyi
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 2 kişinin hayatını kaybettiği olaya ilişkin açıklamalarda bulundu. Yerlikaya, "Maalesef karı-koca olduğunu öğrendiğimiz ailenin cansız bedenlerine peş peşe ulaşıldı. Allah'tan rahmet diliyoruz. Genç evli bir çiftti. Üzüntümüz büyük" dedi. Yerlikaya, "Biz şu andan itibaren arama kurtarmayı bırakıyoruz. Yeni aşama olan kontrollü enkaz kaldırmaya geçiyoruz" dedi.