Beşiktaş, F.Bahçe ve G.Saray'dan zarar açıklaması

Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'dan zarar açıklaması yapıldı

Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret AŞ'nin 1 Haziran 2015 - 31 Mayıs 2016 dönemine ait konsolide net zararı 58 milyon 792 bin 338 lira şeklinde gerçekleşti.
Şirketten Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamaya göre, kulübün 1 Haziran 2015 - 31 Mayıs 2016 dönemine ait konsolide net zararı 58 milyon 792 bin 338 lira oldu.
Şirketin 1 Haziran 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihine ait konsolide net zararı ise 132 milyon 46 bin 505 lira olarak duyuruldu.
Fenerbahçe Futbol AŞ'nin ise 1 Haziran 2015 - 31 Mayıs 2016 dönemine ait konsolide net zararı, 116 milyon 529 bin 632 lira.
KAP'a yapılan açıklamaya göre, kulübün 1 Haziran 2015 - 31 Mayıs 2016 dönemine ait konsolide net zararı 116 milyon 529 bin 632 lira olarak gerçekleşti.
Şirketin 1 Haziran 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihine ait konsolide net zararı ise 181 milyon 192 bin 270 lira olarak duyuruldu.
Galatasaray Sportif Sınai ve Ticari Yatırımlar AŞ'nin de 1 Haziran 2015 - 31 Mayıs 2016 dönemine ait konsolide net zararı 79 milyon 675 bin 595 lira şeklinde gerçekleşti.
Açıklamada, kulübün 1 Haziran 2015 - 31 Mayıs 2016 dönemine ait konsolide net zararının 79 milyon 675 bin 595 lira olduğu kaydedildi.
Şirketin 1 Haziran 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihine ait konsolide net zararı ise 88 milyon 423 bin 967 lira olarak bildirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.