Küme düşen takımlar belli oldu!

Spor Toto Süper Lig'in 34. ve son hafta maçları sonrası Medicana Sivasspor ve Eskişehirspor, Mersin İdmanyurdu'nun ardından küme düştü.

Spor Toto Süper Lig'e veda edecek 2 ekibi belli belirleyecek 3 müsabakada 6 takım karşı karşıya geldi.

GAZİANTEPSPOR LİGDE KALDI
Ligde kalmak için yalnızca 1 puana ihtiyacı olan ve diğer takımlara oranla ligde kalma ihtimali daha yüksek olan Gaziantepspor, son hafta maçında Antalyaspor'u 1-0 yenmeyi başardı. Muhammed İldiz'in golüyle Antalya'yı mağlup eden Sergen Yalçın'ın ekibi kendi göbeğini kendi kesti ve üçlü averaj ihtimalini devre dışı bırakarak yoluna Süper Lig'de devam ettiğini ilan etti.

ESKİŞEHİRSPOR'DA 8 SEZON SONRA HÜZÜN
Eskişehirspor'un lige tutunabilmesi için Gençlerbirliği karşısında galip gelmesinin yanı sıra, Medicana Sivasspor'un kazanıp, Gaziantepspor'un yenilmesi gerekiyordu.Es-Es son hafta maçında Gençlerbirliği'ne 3-1 mağlup olunca sezonu 30 puanla 17. sırada tamamladı ve PTT 1.Lig'in yolunu tuttu. Eskişehirspor, 2008 yılında yükseldiği Spor Toto Süper Lig'de 8 sezonluk maceranın ardından veda etti.

YİĞİDO F.BAHÇE MAÇIYLA VEDA ETTİ
Süper Lig'de 2008-09 sezonunda şampiyonluk yarışı veren ve 2'incilik derecesi bulunan Sivasspor'un vedası milyonlarca taraftarını üzdü.
Sezonun son maçında sahasında Fenerbahçe'yle karşılaşan Yiğidolar, güçlü rakibiyle 2-2 berabere kaldığı maç sonrası 2005 sezonundan beri Süper Lig'e veda etti. Sezonu 32 puanla 16. sırada tamamlayan YiğidolarPTT 1.Lig'in yolunu tuttu.

.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.