Önümüzdeki sezon için ne düşünüyorsunuz!

Kayseri maçı öncesi yönetimle görüşen Gomez’in, ‘Önümüzdeki sezon nasıl bir kadro düşünüyorsunuz” dediği öğrenildi. Bu gelişme Alman yıldızın kalacağına işaret olarak gösterildi

Gomez'den ilginç talep... Beşiktaş sezon başında bin Euro gibi sembolik bonservis bedeli ücreti ile aldığı ve satış haklarında pay hakkına sahip olduğu Mario Gomez'in kararını beklerken Alman oyuncunun Kayserispor maçından öncesi yönetime ilginç bir soru yönelttiği öğrenildi.
YÖNETİME SORU SORDU
Alman Milli Takımı'nda EURO 2016'ya gitmesi beklenen Gomez'in yönetime, "Önümüzdeki yıl hangi hedefleriniz var, nasıl bir kadro kurmayı düşünüyorsunuz?" diye sorduğu belirlendi. Golcü futbolcunun bu sorusunun önümüzdeki yıl için Beşiktaş'taki planlarını konumlandırması açısından olumlu olarak değerlendirildi. Yönetimin ise Gomez'e 'Şampiyon olalım, Şampiyonlar Ligi'nde iddialı olacak bir kadro kuracağız' cevabını verdiği belirtildi.
AVRUPA'DA 3. OYUNCU
2015-2016 sezonunda 30 Avrupa ülkesinde gerçekleşen transferler içerisinde skora en fazla etki eden 3. isim olan Gomez sadece Legia forması giyen ve 35 gole etki eden Nikolics ile 30 gole etki eden Alkmaar forması giyen Janssen geçebildi. Samuel Eto'o'nun 16 gol, 6 asist ile 8. sırada yer aldığı listede 15. sırada 22 gole etki eden 35 yaşındaki Dirk Kuyt bulunuyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.