Çocuklar için risk

Okul öncesi dönemde çocuğun sosyal, duygusal ve zihinsel gelişimi hızlı bir şekilde devam etmektedir. Çocuklarda bu dönemlerde soyut düşünce gelişmediği için her şeyi somut olarak yorumlarlar. Uzmanlar, televizyon filmlerindeki kahramanlar, kişilik gelişimi sürecindeki çocuklar için, anne ve babalarının ardından önemli birer özdeşim modeli oluşturduğu söyledi.

Okul öncesi dönemde çocuğun sosyal, duygusal ve zihinsel gelişimi hızlı bir şekilde devam etmektedir. Çocuklarda bu dönemlerde soyut düşünce gelişmediği için her şeyi somut olarak yorumlarlar. Uzmanlar, televizyon filmlerindeki kahramanlar, kişilik gelişimi sürecindeki çocuklar için, anne ve babalarının ardından önemli birer özdeşim modeli oluşturduğu söyledi. ABD'li uzmanlar, "Televizyon, görsel ve işitsel özellikleri sayesinde birden çok duyu organına hitap ederek etkili bir öğrenme sağlayabilir. Çocuklar televizyonda görerek ve işiterek, nesne ve olayları hareketli olarak tanımaktadırlar. Çünkü çocuklar hareketli bir nesneye daha çok dikkat edebilmektedirler. Ancak günde 1-2 saatten fazla televizyon izlemenin akademik başarı üzerinde olumsuz etkileri vardır. Uzun süre televizyon izlemenin çocukları doğal olmayan bir pasifliğe sokması ve kendilerini eğlendirme yeteneklerini yok etme olasılığıdır" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.