Habertürk yazarı Fatih Altaylı'nın 'köprülere yüzde 100 zam' yalanı ifşa oldu! Geçişler birden fazla araca ait

Son dakika haberi... Habertürk yazarı Fatih Altaylı'nın "köprülere yüzde 100 zam" yapıldığına ilişkin iddiasının doğru olmadığı çok geçmeden ortaya çıktı. Altaylı'nın bir okurunun aracına ait HGS dokümanını köşesinde paylaşıp boğaz köprülerinden her iki yönden de geçiş ücreti alındığına ilişkin iddiasına yönelik yapılan incelemede bahse konu HGS dökümanının birden fazla araca ait olduğu ortaya çıktı. Sorunun aracı kiralayan firmadan kaynaklı olduğu da belirtilerek yapılan geçişlere ilişkin araç görüntüleri de paylaşıldı. Altaylı, daha önce de sabah.com.tr'de yer alan ve Facebook tarafından Türkçe metnin İngilizce'ye otomatik olarak çevrilmesi sırasında 'Koca' ifadesinin 'Husband' olmasıyla aklınca dalga geçmiş, gazetecilik kalitesini ortaya koyan bu olay, eleştiri oklarını Altaylı'ya çevirmişti.

Habertürk yazarı Fatih Altaylı'nın köşesinde ''Köprülere yüzde 100 zam gelmiş ama gizlice'' başlığı ile gündeme getirdiği köprü geçişlerinde her iki yönde ücret alındığına ilişkin iddia yalanlandı.

Yenişafak'ın haberine göre bir hekim okurunun aracına ilişkin HGS dökümanını köşesinde paylaşarak, İstanbul'daki boğaz köprü geçişlerinde iki yönden de ücret aldığını öne süren Altaylı, Karayolları Genel Müdürlüğü'nü de yalancılıkla suçlayıp köprü geçişlerinde kimseye duyurulmadan gizlice yüzde 100 zam yapıldığını öne sürmüştü.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.