Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum: "17 Ağustos depreminin acılarını unutmadık"

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, 17 Ağustos depreminin acılarını unutmadıklarını belirterek. "Aynı acıların tekrarlanmaması için binalarımızın risk tespitini mutlaka yaptıralım, depreme birlikte hazırlanalım." ifadesini kullandı.

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Twitter hesabından, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi'nin 21'inci yılı nedeniyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığının hazırladığı videoyu paylaştı.

Binalarda risk tespitinin öneminin vurgulandığı videoda, şunlar kaydedildi:

"17 Ağustos gecesini hiç unutmadık. Aynı acıları tekrar yaşamamak için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu güne dek 1 milyon 180 bin binanın denetimini, 650 bin riskli konut ve iş yerinin yıkımını gerçekleştirerek 24 milyon vatandaşımızın huzurla uyumasını sağladık. Standartlara uygun olmayan inşaat malzemelerine geçit vermedik, vermiyoruz ama yetmez, depreme hep birlikte daha da iyi hazırlanmalıyız. Sizler de binanızın risk tespitini yaptırarak güvenli geleceğimize katkıda bulunun."


"RİSK TESPİTİNİ MUTLAKA YAPTIRALIM"
Kurum, paylaşımda, "17 Ağustos depreminin acılarını unutmadık. Aynı acıların tekrarlanmaması için binalarımızın risk tespitini mutlaka yaptıralım, depreme birlikte hazırlanalım." değerlendirmesini yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.