ÖSYM YKS 2020 Temel Yeterlilik Testi (TYT) yorumları nasıl? 27 Haziran TYT sınavı zor muydu, kolay mıydı?

Üniversiteye geçiş için yurt genelinde düzenlenen YKS'nin ilk oturumu olan TYT tamamlandı. Sınavda ter döken adaylar, YKS sonrası sosyal medyadan testler hakkında paylaşımlarda bulundu. İşte, YKS yorumları ve sınavın zorluk derecesine yönelik sosyal medya üzerinden gelen son yorumlar... YKS yorumları gelmeye devam ediyor. Sınavın arından öğrenciler, bazı sorulara dikkat çekiyor.YKS sonrası sosyal medya üzerinden sınav yorumlarında bulunan adaylar, sınavın zorluk durumlarına yönelik görüşlerini belirtti. Peki, bugün TYT oturumu tamamlanan YKS nasıl geçti? İşte, sınava giren adaylardan gelen YKS yorumları...

TYT sınavı zor muydu, kolay mıydı? sorusu hem bu sene sınava giren, hem de önümüzdeki sene sınava girecek adayların hazırlıklarını yapması için araştırılıyor. Üniversite sınavının ilk ayağı olan TYT bugün ÖSYM'nin belirlediği sınav merkezlerinde adayların katılımıyla gerçekleştirildi. Türkçe testinde 40, sosyal bilimler testinde 20, temel matematik testinde 40, fen bilimleri testinde 20 olmak üzere toplam 120 sorunun yöneltildiği TYT sınavı 165 dakika sürdü. Üniversite adaylarının en çok merak ettikleri konulardan biri, hedefledikleri bölüme girebilmek için hangi testte kaç net yapmaları gerektiğidir. TYT'de 150, AYT'de ise 180 barajını geçmeden herhangi bir programı tercih edemiyorsunuz. İşte 2020 TYT sınavına dair yorumlar...

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.