Dünya Sağlık Örgütü coronavirüsle (Kovid-19) ilgili gerçekleri sıraladı! İşte doğru bilinen yanlışlar

Dünya Sağlık Örgütü, coronavirüs (Kovid-19) hastalığına dair dair doğru bilinen yanlışları detaylarıyla sıraladı. İşte ölümcül virüsle ilgili doğru bilinen yanlışlar...

Dünya Sağlık Örgütü, coronavirüs (Kovid-19) hastalığına dair dair doğru bilinen yanlışları detaylarıyla sıraladı. İşte ölümcül virüsle ilgili doğru bilinen yanlışlar...

YANLIŞ: Virüs, sıcak bölgelerde daha az görülüyor.
DOĞRU: Soğuk, sıcak, nemli ya da kurakta yayılabiliyor.

YANLIŞ: Kış ve kar virüsün direncini kırıyor.
DOĞRU: Bu iddianın bir kanıtı yok.

YANLIŞ: Sıcak banyo hastalığı önlüyor.
DOĞRU: Duşun ısısı değil vücut ısısı önemli.

YANLIŞ: Sivrisinekler virüsü yayıyor.
DOĞRU: Hayır. Yakın temasla bulaşıyor.

YANLIŞ: El kurutucuları virüsü öldürüyor.
DOĞRU: Virüsü kırmanın tek yolu su ve sabun.

YANLIŞ: Sirke ve diğer bitkisel yağlar vücudu koruyor.
DOĞRU: Hiçbir şekilde korunmada etkili değil.

YANLIŞ: Zatürre aşısı salgından koruyor.
DOĞRU: Kesinlikle hayır. Kendi aşısının bulunması şart.

YANLIŞ: Tuzlu su burun ve boğazı temizliyor.
DOĞRU: Bu sadece soğuk algınlığında işe yarıyor.

YANLIŞ: Sarımsak bağışıklık sistemini güçlendiriyor.
DOĞRU: Evet mikropları öldürüyor. Ama Corona için etkisi yok.

YANLIŞ: Covid sadece 65 yaş üstünü vuruyor.
DOĞRU: Salgın yaş sınırı tanımıyor. Herkes hastalanabilir.

YANLIŞ: Çin'den kargo sipariş vermeyin.
DOĞRU: Uzun yol kat eden ürünlerin üzerinde virüs kalmaz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.