Bugünkü
Takvim
  • Güncel
  • 29.08.2019 11:44
  • Son Güncelleme: 29.08.2019 12:22

ODA 'de İmamoğlu depremi! , 'ın sitesini topa tuttu: Ruhen satıldı!

Yazar , uzun yıllar yazdığı ODA 'yi adeta topa tuttu. Daha önce "ODA TV'de sapmalar var, ’nu öven insanların bulunduğu bir yerde bulunmam mümkün değildir." diyerek ODA TV'den ayrıldığını duyuran Nihat Genç bu kez de ODA TV'nin nasıl İmamoğlu'nun eline geçtiğini yazdı. "ODA TV ruhen satılmıştır" diyen Genç, "ODA TV, yeni , Cumhuriyet, Sözcü ve Halk TV’yle birlikte yeni bir yola girmişler" diyerek ittifakı açığa çıkardı.

Yazar , uzun yıllar yazdığı ODA'nin özellikle seçimlerinden sonra çok yanlış bir yola girdiğini belirterek, artık ODA TV'de yazamayacağını söylemiş, ODA TV'nin İmamoğlu ve Kaftancıoğlu tayfasının eline geçmesini eleştirerek "ODATV'de sapma var. Benim burada Canan Kaftancıoğlu'nu öven insanların bulunduğu bir yerde bulunmam mümkün değildir. " sözleriyle ayrılığı duyurmuştu.

Nihat Genç ayrıldığı ODA TV'deki değişime ilişkin bir yazı daha kaleme alarak ODA TV'nin nasıl İmamoğlu'na satıldığını bir bir anlattı.



"SEÇİM STARTIYLA İMAMOĞLU HABERLERİ AKAYA BAŞLADI"
İmamoğlu'nun adaylığından itibaren ODA TV'yi ele geçirdiğini vurgulayan Nihat Genç, "Seçim startıyla birlikte ODA TV'ye 'tekinsiz' yüzlerce İmamoğlu haberi akmaya başladı." dedi. Genç, "İmamoğlu yolda yürüdü, İmamoğlu, pencereden baktı, gibi, İmamoğlu'nun her hareketinin 'haber' yapılmaya başlanmasıyla ODATV'de yazıp çizenlerin içine büyük bir ağrı girdi." ifadelerini kullandı.

İmamoğlu haberlerinin merkezi basın danışmanı Murat Ongun olduğunu vurgulayan Genç, "İmamoğlu haberlerinin elekten ve testten ve eleştiriden ve editöryodan geçirilmeden ODATV'ye saat başı dakika başı girmesine sebep başka ne olmalı, aklım almıyor." dedi.



"PKK'YA DAYANARAK HABER YAPTILAR"
binası önünde 'ya 'oğlumu geri verin' diyerek baş kaldıran anneye ilişkin ODA TV'nin yaptığı haberle ilgili konuşan Genç, "ODA TV, devreye girdi ve PKK'ya yakın bir haber ajansına dayanarak acılı kadının eylemini manipüle eden bir haber yaptı. ODA TV, PKK'ya yakın kaynağa dayanarak, dedi ki, dağa kaçırıldığı söylenen çocuğu ailesi evlendirmek istiyormuş, evlenmemek için kaçtı. Oysa bildiğimiz ODA TV, PKK'ya yakın kaynağa değil bilakis acılı anneye dayanarak haber yapabilmeliydi." dedi.

"ARTIK ODA TV'NİN RUHU TUTSAK!"
PKK kaynaklarına dayanarak habercilik yaptığını iddia eden ODA TV'nin İmamoğlu ve tayfasının eline düştüğünü ifade eden Genç, ODA TV satıldı mı sorusuna ise "ODA TV ruhen satıldı'. yanıtını verdi.

kalan karakter 1000

osman osman

bu oda pek aydınlık değil, çok karanlık arkadaş. gökten zembille ve bütün türkiyenin gözü önünde bir uçak gemisi yere inse bunu eko yapmadı diye görmezden gelir bu odacılar. özetle ne olursa olsun içinde eko yoksa bu odacılar için o yok hükmündedir. bu kadar karanlık bu odacılar. ancak bir şey var; odadan kötü kokular geliyor, bu karanlık odada neler oluyor acaba.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 29.08.2019 14:52

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.