Çözüme karşı kara propaganda

Sınırımızdaki krizin faturasını Türkiye'ye çıkarmaya çalışan dış basın kara propagandaya devam etti. Yahudi kökenli Cadbury, Rothschild, Schroder ve Agnelli ailelerinin sahibi olduğu İngiliz Financial Times gazetesi kuşatma altındaki Kobani'nin Kürtlerin özerklik taleplerinde önemli bir rol oynadığına dikkat çekerken "Orta Doğu'daki ülkelerde, dağınık bir şekilde yaşayan Kürtler, Kobani'deki savunmanın karşısında adeta büyülendiler. Kobani, bugüne kadar devleti olmayan Kürtler için, milli bir çağrı haline dönüştü" ifadelerini kullandı. Gülen Cemaati'nin ABD'deki en iyi dostlarından olan Financial Times yazarı Henri Barkey de "İlk defa ABD, Kürtlere Türkiye'nin istediği gibi davranmıyor. Kürt milliyetçiliği yeniden alevleniyor. Birleşmese bile, Irak Kürdistanı ve Suriye Kürdistanı birbirine destek olacak. Ve bir gün 10-30 yıl içinde, Türkiye Kürdistanı da onlara katılacak" yorumunu yaptı.
TEHLİKELİ SU PLANI

Washington Post gazetesi,
Irak'ın kuzey bölgesini eline geçiren IŞİD'in bölgedeki su kaynaklarını kendilerine karşı mücadele eden köylere akmasını engelleyerek suyu bir çeşit savaş silahına çevirdiğini yazdı. ABD gazetesi, haberinde IŞİD militanlarının bununla da kalmayıp Irak'taki bütün su kaynaklarını kontrol altına almaya çalıştığını ve bölgeyi bu şekilde kontrol edeceğini de yazdı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.