Sigara endüstrisi kadınların peşinde

2009 yılında yürürlüğe giren kanun değişikliğiyle sigara içme oranları düşerken; sigara endüstrisi ürün çeşitliliği ile kadınların sigaradan uzaklaşmasını engellemeye çalışıyor. Prof. Dr. Oğuz Kılınç, sigara endüstrisinin son 20 yılda önemli bir müşteri kitlesi yaratan kadın tüketicileri kaybetmemek için onlara hitap edecek renkler, ince sarım ve içimi kolaylaştıran aromalarla ürün çeşitlendirmesi yaptığını belirtti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.