Reklam oldu

Reklamcı Serdar Erener'in başı derde girdi. 'Dahi çocuğa' eski şirketi, 'Bizi 35 milyon TL zarara uğrattı' diyerek 'haksız rekabetten' dava açtı...

"Reklamın Dahi Çocuğu" Serdar Erener'in sahibi olduğu reklam ajansına, eski şirketi tarafından alacak davası açıldı. Şirket, 35 milyon liralık zararın Erener tarafından karşılanmasını talep etti. Alametifarika Reklam Tasarım A.Ş.'nin sahibi olan Erener hakkında açılan dava, iddiaya göre şöyle gelişti. Erener, 2003'te Young&Rubicam Reklamevi Reklamcılık'ta (Y&R) üst düzeyde görev yapıyordu.
TEMYİZ ETTİ...
Önemli reklamlara imza atan Erener ve ekibi iddiaya göre, Y&R'den ayrılmadan önce Alametifarika şirketini kurdu ve Y&R'nin diğer çalışanları ile müşterilerini, yeni kurdukları şirkete geçmeleri için ikna etti. "Reklamın dahi çocuğu", henüz tamamlanmamış reklam karakterleri ile projeleri de yeni şirketine götürdü. Böylece Y&R şirketi müşterilerinin yarısını kaybetti. Şirket 8 yıl önce konuyu yargıya taşıdı. "Haksız rekabet davası" ise 14 Aralık 2011'de sonuçlandı. Mahmeke heyeti, Serdar Erener'in Y&R şirketini zarara uğrattığına karar verdi. "35 milyon lira zarardayım" diyen Y&R şirketinin zararın tahsil edilmesine hükmedildi. Davalı taraf, kararı temyiz ederken, Y&R yöneticileri, "Zararımızdan şimdilik 100 bin liranın tahsilini talep ediyoruz" dedi.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.