Oscar'ı Kim Alacak?

OSCAR YARIŞINDA SON DURUM
İster önemseyin ister önemsemeyin, sinemanın nabzını hâlâ hızlandırabilen büyük ödül törenine sadece iki ay kaldı. Tahmin yürütmek için çok mu erken dersiniz? Her yıl Ocak ayında düzenlenen Sundance veya Eylül’de yapılan Toronto gibi Amerikan festivallerinde ilk tahminlerin yapıldığı düşünülürse, Oscar heyecanının daha yılın başından herkesi sardığı söylenebilir. 7 Mart 2010’da 82.si düzenlenecek olan Oscar ödül töreni 2009’un en iyilerini seçecek. Bu yılki törenin En İyi Film kategorisinde bir de sürprizi var. Her zamankinin aksine beş değil, tam 10 film aday olarak gösterilecek. Akademi, 24 Haziran 2009’da düzenlenen bir basın toplantısıyla resmen açıkladığı bu değişikliği, “Oscar’ın eski altın günlerine bir dönüş” olarak tanımlıyor. Akademi başkanı Sid Ganis’in yaptığı açıklamada, bu geniş yelpazedeki aday sayısının 60 yıldan bu yana ilk kez tekrar uygulanacağı vurgulanmaktaydı. Bunu geçen sene en sevilen filmlerden biri olan “Kara Şövalye”nin adaylar arasında bile yer almayışının yarattığı infiale bağlayanlar da yok değil. Aynı durumun bu senenin birbirinden iddialı filmleri arasında yaşanmayacağını görmek sevindirici aslında. Genel manzara büyük ölçüde belli olsa da, oluşturduğumuz tahmin dosyamızda kimi sapmalar olabilir, hatta hiç aklımızın ucundan bile geçmeyen bir film ana adaylıklar arasında büyük bir sürpriz yaşatabilir. Oscar’ın keyifli yanı da bu değil mi zaten?


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.