Fenerbahçe'den müthiş hamle

Özellikle derbiler ve Avrupa takımlarıyla oynanan maçlarda taleplere yetişemeyen Şükrü Saracoğlu Stadı'nın kapasitesi 62 bin 500 kişiye yükseltiliyor.

Stattaki akustik ortam ise uzmanların desteğiyle en az 2 katına çıkartılacak.
Futbol takımının Sarı-Lacivertli taraftarların desteğiyle rekordan rekora koştuğu Şükrü Saracoğlu Stadı, gelecek sezona müthiş bir şekilde hazırlanıyor. 52 bin kişilik kapasiteye sahip olmasına rağmen, derbilerde ve Avrupa takımlarıyla oynanan maçlarda talepleri karşılayamayan Saracoğlu'nun kapasitesi artırılacak. Kale arkası tribünlerinde yapılacak düzenlemelerle stat kapasitesinin 62 bin 500 kişiye ulaştırılması hedefleniyor.
Saracoğlu'nda, Fenerbahçeliler'i heyecanlandıracak bir başka gelişme ise stadın akustik yapısı ile ilgili.
2010-2011 sezonunda TT Arena'da oynanan ve 2-1 kazanılan Galatasaray maçı sonrası, Sarı-Lacivertli futbolcular, taraftarların yaptığı tezahüratların direkt sahanın içine yansıdığını ima etmiş ve 'Ambianstan çok etkilendik' açıklaması yapmışlardı. Bu açıklamaların ardından harekete geçen Başkan Aziz Yıldırım, Kadıköy'de de en az TT Arena'daki akustik ortama uygun olacak bir ambians yaratmak için çalışmaları başlatmıştı. İşte Yıldırım'ın bu isteğinin hayata geçmesine az bir süre kaldı.
Pazartesi günü yapılacak Yönetim Kurulu toplantısının ardından Saracoğlu'nda kapasite artırımı ve akustik yenilik için, uzman bir ekibin desteğiyle harekete geçileceği ifade edildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.