Evler 'market marka'lı ürünlerle temizleniyor

'Devir tasarruf devri' diyerek daha dikkatli harcama yapan kadınlar, son dönemde hesaplı market markalı ürünlere yöneldi. Ipsos KMG'nin Türkiye'yi temsilen 6 bin 169 hanede gerçekleştirdiği 'Ev Bakım Ürünleri Kullanım ve Tutum Araştırması' sonuçlarına göre; ev kadınlarının önemli kısmı pek çok alanda market markalı ürün kullanıyor. Market markalı ürünler, özellikle ekonomik olmalarıyla dikkat çekiyor.
'Çok daha ekonomik'
Market markalı ürün kullanma oranının çamaşır suyunda diğer temizlik ürünlerine göre yüksek olduğu görülürken, kadınların çoğunluğu banyo/mutfak temizliyicilerde de bu ürünleri tercih ediyor. Ev kadınlarının yüzde 58'i market markalı ürünlerin ekonomik olduğunu düşünüyor.
Kadınların işi bitmez!
Ev kadınlarının 3'te 2'si, her gün mutfak-tuvalet temizliyor.
Evlerin yüzde 48'inde elde çamaşır yıkanmıyor.
Ev kadınlarının yüzde 49'u her yıkamada çamaşır yumuşatıcısı kullanıyor, yüzde 15'i kullanmıyor.
Evlerin yüzde 51'inde bulaşık makinesi bulunurken, makinesi olan evlerin yüzde 26'sında bulaşıklar genellikle elde yıkanıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.