Ramazan'la birlikte sebze ve meyvede etiketler değişti! 40 üründen 29'unun fiyatı değişti

Sebze ve meyvede etiketler Ramazan’la birlikte değişti. Markette 40 üründen 29’unun fiyatı yükselirken, üreticitezgah fiyatı arasındaki fark 5.9 kata kadar çıktı. İşte sizler için derlediğimiz 16 Nisan tarihli TAKVİM gazetesi ekonomi haberleri...

Ramazan ayında marketlerde sebze-meyve fiyatları yükselişe geçerken, üretici-tezgah fiyat farkı da büyüdü. Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Başkanı Şemsi Bayraktar, 30 Mart-11 Nisan'da markette 40 ürünün 29'unda fiyat artışı görüldüğünü belirterek, "Fiyatı en fazla artan ürün yüzde 40 ile beyaz lahana oldu. Yüzde 31.29 ile pırasa, yüzde 29.85 ile maydanoz, yüzde 26.51 ile marul izledi" dedi. Ramazan ortasında üretici ile market arasındaki fiyat farkının en fazla yüzde 494.50 ile elmada olduğunu aktaran Bayraktar, "Elma 5.9, kabak 4.6, limon 4.5, maydanoz 4.3 kat fazlaya tüketiciye satıldı" diye konuştu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.