Ünlü boya devine milyonluk alacak davası! Yorgi Toprakçıoğlu ve Konstantin Nedyalkof'a avukat darbesi...

Türkiye’de boya sanayiinin öncülerinden Marshall Boya’nın kurucusu Yorgi Toprakçıoğlu, eskiden sahibi olduğu Safran Boya A.Ş.’yi iflastan kurtarmak için şirketin hisse devrini genel müdürü Viron Nikolaidis’e verdi. Yunanlı iş insanı Konstantin Nedyalkof’dan 1 milyon Euro alan Toprakçıoğlu, yine de Safran Boya’yı iflastan kurtaramadı. Konstantin Nedyalkof verdiği milyon Euroyu geri almak için dava açtığında ise borcun yıllardır ödendiğini ve tahsil edilen paranın avukatı tarafından zimmetine geçirildiğini öğrendi. Haberin detayları...

Gebze'de Safran Boya A.Ş.'yi kurarak, Türkiye'de ilk kez yeni nesil toz boya üretmeye başlayan Toprakçıoğlu, 2001 krizinde nakit sıkıntısına girince 2003'te şirketinin alacak, borç ve gayrimenkullerini Viron Nikolaidis'e devretti. Karşılığında Nikolaidis'in Atina'da ortak olduğu Interfranchise şirketinin yüzde 5'ini aldı. Yapılan protokole göre Nikolaidis, şirkete 2 milyon 500 bin Euro katkıda bulunarak, nakit sıkıntısını aşmasını sağlayacak, kárın yüzde 25'ini Toprakçıoğlu'na verecekti. Ancak kısa süre sonra Toprakçıoğlu, Nikoloidis'i, şirketin mal varlığını üstüne geçirerek, içini boşalttığı ve iflasına neden olduğu iddialarıyla mahkemeye verdi. Dava sürerken, Safran Boya kapandı.
SAFRAN BOYA'YA DESTEK OLACAKTI

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.