Fahiş fiyatla mücadelede ne durumdayız? Konuyu kimler istismar ediyor?

Gerek pandemi etkisi gerek dış etkenlerle son zamanlarda yaşanan fiyat yükselişleri hükümetin gündeminde. Meyve sebze fiyatları ile diğer gıda ürünlerindeki fiyatların seyri yükselişe geçince fahiş fiyatla mücadele adına peş peşe bir takım adımlar atıldı, atılıyor. Peki mücadelede ne durumdayız? Konuyu siyasi zemine çekip kaşımak isteyenler kimler? Sabah Gazetesi yazarı Okan Müderrisoğlu, bugünkü köşesinde konuya ilişkin çarpıcı bir yazı kaleme aldı.

Sabah Gazetesi yazarı Okan Müderrisoğlu "Fahiş fiyatla mücadele" başlıklı yazısında özellikle gıda fiyatlarında yaşanan yükselişe dikkat çekerek "Taze meyve sebze fiyatlarının yüzde 40, bu kalem dışındaki gıda maddeleri fiyatlarının yüzde 30 civarında yıllık artış göstermesi, çok boyutlu değerlendirmeyi gerekli kılıyor. Biliyoruz ki enflasyon, yaklaşık 400 ürünün fiyat değişimi üzerinden hesaplanıyor. Gerek gelirine gerekse tüketim kalıplarına göre hane halkları fiyat artışlarını daha derinden yaşayabiliyor. Süt ve süt ürünleri, yumurta, bakliyat, makarna, sıvı yağ, kasap, manav faturası sabit kazançlı grupları düşündürüyor. Ve bu noktayı istismar etmek için fırsat kollayanlar da siyasete yeni şekil vermek için elinden geleni ardına koymuyor!" dedi. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.