Kriz medyasının manşetleri ne anlama geliyor? Takvim Gazetesi Ekonomi Müdürü Faruk Erdem A haber'de yorumladı

Türkiye'nin ekonomide yaptığı millileşme hamleleri Türkiye düşmanlarını rahatsız etmeye devam ediyor. Türkiye ne zaman dışa dönük hamleler yapsa, ekonomik ve stratejik adımlar atsa karşısında kriz söylemleri ile toplumda algı yaratmaya çalışan güruhu buluyor. Ebetteki bunu da Türkiye’de körüklemeye çalışan bir kriz medyası var. Takvim Gazetesi Ekonomi Müdürü Faruk Erdem, ekonomi gündemini ve kriz medyasının ekonomiyi karalamaya yönelik yaptığı algı operasyonunu değerlendirdi.

Türkiye'nin ekonomide yaptığı millileşme hamleleri Türkiye düşmanlarını rahatsız etmeye devam ediyor. Türkiye ne zaman dışa dönük hamleler yapsa, ekonomik ve stratejik adımlar atsa karşısında kriz söylemleri ile toplumda algı yaratmaya çalışan güruhu buluyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.