Halkbank tarafından son açıklamaya göre, Servis Asistanı (Banko Hizmetleri Asistanı) alımı yapılacağı belirtildi. Banko Hizmetleri Asistanı(Servis Asistanı) başvuruları dün başladı ve 12 Temmuz'a kadar devam edecek. Halkbank, yayımladığı ilanda alım yapılacak iller ve başvuru şartları gibi merak edilenleri duyurdu. Peki, Halkbank Banko Hizmetleri Asistanı başvurusu nasıl yapılır? Alımlar ne zaman yapılacak? İşte açıklamada yer alan bilgiler...
HALKBANK PERSONEL ALIMI BAŞVURU NASIL YAPILIR?
Başvurular, 29 Haziran - 12 Temmuz 2020 tarihleri arasında alınacak. Adaylar başvurularını, https://sinavbasvuru.anadolu.edu.tr/ internet adresi üzerinden gerçekleştirebilecekler.
Adaylardan, başvuru bedeli olarak 95 TL tahsil edilecektir. Sınav hizmetlerinin yerine getirilebilmesi amacıyla tahsil edilecek bedel, https://sinavbasvuru.anadolu.edu.tr/ web sitesi üzerinden kredi/banka kartı ile veya Halkbank gişe ve internet şube kanalları üzerinden online başvurudan sonra yatırılacak.
ALIMLAR HANGİ İLLERE YAPILACAK?
Adana, Afyonkarahisar, Aksaray, Amasya, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bilecik, Burdur, Çanakkale, Çankırı, Çorum, Denizli, Eskişehir, Giresun, Gümüşhane, Isparta, İstanbul, İzmir, Karaman, Kayseri, Kırklareli, Kırşehir, Kocaeli, Konya, Kütahya, Manisa, Mersin, Muğla, Nevşehir, Niğde, Ordu, Osmaniye, Rize, Sakarya, Samsun, Sinop, Tekirdağ, Tokat, Trabzon, Yalova, Yozgat.