Borsada en çok değer kazanan hisseler hangileri? İşte 27 Mayıs BIST 100 en çok değer kazanan hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 27 Mayıs'ı yüzde 1,87 değer kazancıyla 104.953,50 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 27 Mayıs'ı yüzde 1,87 değer kazancıyla 104.953,50 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok yükselen ilk 20 Son Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
TAV Havalimanları 20,58 18,71 9,99
Türk Hava Yolları 12,33 11,21 9,99
Bizim Mağazaları 13,90 12,64 9,97
Pegasus 59,10 53,75 9,95
Netaş Telekomünikasyon 15,54 14,29 8,75
Coca Cola İçecek 43,28 40,44 7,02
Çelebi 92,60 86,95 6,50
Arçelik 16,37 15,52 5,48
Anadolu Efes 18,84 17,91 5,19
Emlak Konut GMYO 1,43 1,36 5,15
Deva Holding 18,61 17,75 4,85
Tüpraş 83,90 80,15 4,68
Anadolu Grubu Holding 17,63 16,85 4,63
Ford Otosan 63,05 60,50 4,21
Karel Elektronik 16,65 15,99 4,13
Torunlar GMYO 2,53 2,43 4,12
Doğuş Otomotiv 10,56 10,16 3,94
Çimsa 8,02 7,73 3,75
Enka İnşaat 5,68 5,48 3,61
Zorlu Enerji 1,38 1,34 2,99

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.