Barış Pınarı Harekatı sonrası kredi derecelendirme kuruluşları Türkiye'yi hedef aldı!

Türkiye'nin Fırat'ın doğusuna gerçekleştirdiği operasyon, finansın tetikçilerini harekete geçirdi. Kredi derecelendirme kuruluşları yine Türkiye ekonomisini hedef aldı. Standard and Poor’s, operasyonun ekonomik riskleri olduğunu iddia etti.

Türkiye'nin Fırat'ın doğusuna gerçekleştirdiği operasyon, finansın tetikçilerini harekete geçirdi. Kredi derecelendirme kuruluşu Standard and Poor's (S&P) talimat almışçasına alelacele bir açıklama yaparak operasyonun ekonomik riskleri olduğunu iddia etti. Ancak bu tavır şaşırtmadı. Geçen yıl Ağustos'ta ABD Başkanı Donald Trump yönetiminin başlattığı finansal saldırı sonrası kredi derecelendirme şirketleri devreye girmişti. Trump'ı izleyen derecelendirme kuruluşları S&P ve Moody's de peşpeşe Türkiye'nin kredi notunu düşürmüştü.

HAREKATA
TAM DESTEK
TÜRK Silahlı Kuvvetleri'nin Suriye'nin kuzeyinde başlattığı Barış Pınarı Harekatı'na iş dünyasından tam destek geldi:
RİFAT HİSARCIKLIOĞLU/TOBB BAŞKANI: Rabb'im, Barış Pınarı Harekatı'nda görev alan şanlı ordumuzun mensubu tüm Mehmetçiklerimizi korusun ve muzaffer eylesin. Sefer bizden, zafer Allah'tan.
ŞEKİB AVDAGİÇ/İTO BAŞKANI: İş dünyamız tüm gücüyle devletimizin ve ordumuzun yanındadır, arkasındadır.
GÜRSEL BARAN/ ATO BAŞKANI: Barış Pınarı Harekatı, ülkemiz ve milletimize kurulmaya çalışılan oyunların bozulması, bölgeye barış ve güvenliğin getirilmesi için başlatıldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.