THY, DO&CO ile ile 15 yıl süreli ikram anlaşması imzaladı! KAP'a duyuruldu

Türk Hava Yolları ikram hizmeti için DO&CO ile yeniden anlaştı. Anlaşma kapsamında THY DO&CO'nun İstanbul'da bulunan otel projesi de Türk Hava Yolları'na satılacak.

Türk Hava Yolları'na uzun süredir ikram hizmeti veren THY DO&CO yeni anlaşmaya imza attı. Yıllardır Türk Hava Yolları ile devam eden ikram hizmetleri anlaşması yeniden 15 yıllığına imzalandı.

DO&CO böylece Türk Hava Yolları ile Türkiye'de bulunan havalimanlarından çıkışlı tüm uluslararası, ulusal ve charter uçuşlarını kapsayan ikram hizmetlerini gerçekleştirecek.

THY OTEL SAHİBİ OLACAK
Bununla birlikte anlaşmaya göre, THY DO&CO'nun İstanbul Ortaköy'de bulunan iki yalının otel projesi de Türk Hava Yolları'na satılacak.

YÜZDE 50'Sİ HALKA AÇIK
DO&CO'nun yüzde 50.03 oranında payı halka açık bulunuyor. Şirketin sermayesi 9.744.000 lirayken özsermayesi 528.903.927 lira seviyesinde. Piyasa değeri ise 4.9 milyar liraya ulaştı.

Şirketten KAP'a şu açıklama yapıldı:

DO & CO Aktiengesellschaft; DO & CO ve Türk Hava Yollari A.O. (Turkish Airlines) ortak şirketi olan THY DO & CO İkram Hizmetleri A.Ş.'nin, Türk Hava Yolları ile Türkiye'deki Havalimanlarından çıkışlı tüm uluslararası, ulusal ve charter uçuşlarını kapsayan ikram hizmetleri anlaşmasını, 15 yıl süreli olarak imzaladığını duyurur. Söz konusu anlaşma, ayrıca İstanbul'daki otel projesinin THY DO & CO İkram Hizmetleri A.Ş'den Türk Hava Yolları'na satışını da içermektedir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.