KOBİ’lere tek tıkla kazanç

Sosyal medyayı iyi yöneten KOBİ’ler kazanıyor. Deloitte’un raporuna göre; 3 milyon KOBİ’nin yüzde 55’i Facebook platformlarını aktif kullanıyor. Dünyada 135 milyon insan bu platformlardan Türkiye’de bir işletmeye bağlanıyor...

Sosyal medya platformları, KOBİ'leri için önemli bir kazanç kapısına dönüştü. KOBİ'ler sosyal medya ile dünyaya açılıyor, hem işini büyütüyor hem de istihdamını artırıyor. Facebook, 'Sınırları Aşan Türkiye' projesinin ilk ayağı olan Deloitte Türkiye tarafından hazırlanan raporun sonuçlarını duyurdu. Rapora göre, Türkiye'deki işletmeler Facebook'un platformları (Facebook, Instagram, Facebook Messenger ve WhatsApp) aracılığıyla Türk ekonomisine 15.3 milyar liralık katma değer oluşturdu ve bu katkılar sonucunda 209 bin istihdam sağlandı. Facebook Türkiye Ülke Direktörü Derya Matraş, araştırmanın sonuçlarına değinirken, şu bilgileri verdi: "Türkiye'deki 3 milyon KOBİ'nin 1.7 milyonu, yani yüzde 55'i Facebook platformlarını aktif olarak kullanıyor. Dünyada ise 135 milyon insan bu platformlar üzerinden Türkiye'de bir işletmeye bağlanıyor ve satın alım yapıyor. Bu durum ihracat potansiyeli açısından çok önemli. Bu ankete katılan KOBİ'lerin yüzde 97'si Facebook platformları üzerinden müşterilerine ulaştıklarını söylüyor. Yüzde 91'i ise Facebook'a katıldıktan sonra bu sayede gelen büyüme ile birlikte işe alım yaptığını söylüyor. Yurt dışına ve başka şehirlere açılmada ve satışlarını artırmada da yüzde 80'in üzeri olumlu yanıt veriyor."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.