Avrupa’ya Türk gömleği

Hedefini Avrupa ve Ortadoğu’da liderlik olarak belirleyen Tudors, nano teknoloji ürünleriyle yeni pazarlara açılıyor...

2012 yılında sektöre giriş yapan Tudors Gömlek, toplam 220 satış noktasına ulaşırken, hedef büyüttü. Yurt dışında 15 ülkede 42 mağaza ile hizmet veren şirket, Avrupalı erkeklere Türk gömleği giydirmek için kolları sıvadı. Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, İtalya ve İngiltere başta olmak üzere tüm Avrupa'da yeni lokasyonlarda olmak istediklerini söyledi. Herkesin markası olma yolunda ilerlediklerini belirten Ayaydın, "Her yaşa hitap eden ürün çeşitliliğimizle Avrupalılar'ı baba-oğul giydirmeyi hedefliyoruz. Mağazalarımıza giren Avrupalılar Türk gömleklerinin kalitesi ile de müdavimimiz olacak" dedi. Sırbistan'da pazar lideri olduklarını vurgulayan Ayaydın, "Danimarka, Macaristan, Lübnan, Bulgaristan, Karadağ, Hırvatistan, Pakistan, İran, Irak, BAE, Makedonya, Kosova, Bosna Hersek, Kıbrıs'ta da hizmet veriyoruz. Avrupa pazarında iddialı bir şekilde ilerleyeceğiz" diye konuştu. Ayaydın, 2023 hedefini Türkiye'de 250, Avrupa'da 100 ve Ortadoğu'da 200 mağaza olarak belirlediklerini söyledi.

Özlem KAMER TERCANLI
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.