Hem projeleri hem Türkiye’yi tanıtıyor

Konutta seferberlik kampanyasında Küçükyalı projesiyle en çok satışı gerçekleştiren Tahincioğlu, Dubai'deki fuarda bu yıl 2 farklı projesiyle yerini adı. İstanbul'un önemli lokasyonlarında yer alan projelerini Cityscape'te görücüye çıkaran Tahincioğlu, yatırımcılara projelerini tanıtmaya başladı. Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, fuarın Türkiye'deki emlak projelerinin başka coğrafyalara tanıtılması ve yeni işbirlikleri kurulması açısından önemli olduğunu belirtti. Yabancı alıcılara ulaşmak ve yeni iş bağlantıları kurmak açısından Cityscape'in önemli bir organizasyon olduğunu ifade eden Tahincioğlu, "Fuara iki önemli projemizle katıldık. Nidapark Küçükyalı projemizi ve kısa bir süre sonra Türkiye'de lansmanını gerçekleştireceğimiz Nidapark Bomonti projemizi Cityscape'te görücüye çıkardık. İki projemiz de kendi içinde nitelikli ve ayrıcalıklı projeler" dedi. Tahincioğlu Satış ve Pazarlama Direktörü Soner Akpınar da fuarda hem projeleri hem de Türkiye'yi tanıttıklarını belirtti. İstanbul Küçükyalı'daki Nidapark Küçükyalı projesinin önemli bir başarı yakaladığını anlatan Akpınar, "Emlak Konut GYO'nun 'Güçlü Türkiye İçin Birlik Vakti' kampanyasıyla birlikte projeyi ön satışa sunduk. Nidapark Küçükyalı, en çok satış yapan proje oldu. Bomonti projemizi burada tanıtıyoruz. Bomonti projemiz merkezi konumu ve karma konseptiyle ilgi görüyor" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.