Araştırmadan almıyoruz

Mastercard, değişen tüketici alışkanlıklarını araştırdı. Buna göre; tüketiciler günümüzde mağazalarda daha az zaman geçiriyor ve internet üzerinde daha çok araştırma yapıyor. Tüketicilerin yarısından fazlası ürün fiyatlarını öğrenmek için internette zaman geçiriyor. Ankete katılan her 5 kişiden 4'ü, akıllı telefonlarıyla bile fiyat karşılaştırdığını belirtiyor. Dijital çağın bilinçli tüketicileri tahminlerin aksine markalara daha sadık. Tüketiciler genelde tanıdıkları mağazaları tercih ediyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.