HDI Sigorta'da müşteri memnuniyeti yüzde 95

HDI Sigorta Müşteri İlişkileri Müdürü Sadegül Akyol, HDI Sigorta'da müşteri memnuniyet oranının yüzde 95 olduğunu vurguladı. "Müşteri Hizmetleri olarak yenilikçi hizmet ve ürünlerimizle müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz" diyen Akyol, "Müşterilerimize verdiğimiz hizmetin kalitesini sürekli yukarıya çıkarmak ve müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıcı onları memnun eden yeni hizmetler sunmayı hedefliyoruz" şeklinde konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.