Salatalık zam birincisi

İstanbul Ticaret Odası (İTO), 2014 yılı Aralık ayında kentte perakende fiyatı en fazla artan ürünün yüzde 36.36 ile salatalık olduğunu açıkladı. Fiyatı en çok artan ikinci ürün yüzde 26.86'yla taze fasulye olarak kayıtlara geçerken, bunu yüzde 26.02'yle yaş üzüm izledi. Karnabahar yüzde 26.66 ile Aralık ayında fiyatı en fazla azalış gösteren ürün oldu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.