Formula pisti için yeni anlaşma

İTO Başkanı Murat Yalçıntaş, Formula 1'in takviminden çıkartılmasıyla boş kalan İstanbul Pisti için yeni bir anlaşma yaptıklarını duyurdu

Dünyanın en fazla izlenen spor organizasyonlarından Formula 1'in Türkiye macerası; büyük yatırım ve umutlarla 2005'te start almasının ardından, 7 yıl büyük heyecan yaşatmayı başardı. Ancak yeterli ilgiyi göremeyen Formula'nın İstanbul yarışları, 2012'deki takvimden çıkartıldı.
BİLETLER PAHALIYDI
Toplamda 300 milyon lira harcanan İstanbul Park Pist için İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Murat Yalçıntaş, yeni bir anlaşmanın imzalanma sürecinde olduğunu söyledi. Yalçıntaş, Cezayir'deki Türk Ürünleri Sergisi'nin açılışında, pisti kime kiraladıkları ve niçin kullanılacağı ile ilgili yakında açıklama olacağını belirtti. Yalçıntaş, "Formula Türkiye'de seyirci bulamadı. Belki birkaç yıl geçmesi gerekiyordu. Biletlerin üniversal değeri var. O yüzden fiyatlar pahalıydı" dedi.
TÜRKİYE PRESTİJ ÜLKE OLDU
Arap baharının Cezayir'e sıçramaması için hükümetin çok ciddi altyapı projeleri olduğunu söyleyen Murat Yalçıntaş, "Cezayir'de 250 milyar dolarlık bir proje tanımlandı. Türkiye buradan ciddi bir pay alabilir" dedi. Fuarlarda Türk mallarının yoğun talep almasından korkulduğu için yabancıların Türkiye'ye az ve ücra yerler vermek istediğini belirten Yalçıntaş, "Türkiye prestij oldu. Hem olmamızı istiyorlar, hem de iyi yer vermek istemiyorlar. Her seferinde kavgayla yer alıyoruz" şeklinde konuştu.



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.