Migros jet hızıyla 4 bin 500 kişi alacak

Şok'un satışından gelen 600 milyon TL'yi yatırıma yönelten Migros, haftada 2 market açıp eleman alacak

HAZİRAN ayında indirim marketi Şok'u Ülker'e 600 milyon lira bedelle satan Migros, yönünü süpermarket konseptine çevirdi. Migros Grubu'nda bir tarafta 5M, MMM, MM Migros'lar, Maxi ve Midi Tansaş ile Macrocenterlar, diğer tarafta Mini Tansaş'lar, M Migros'lar ve bunlara eklenen M-Jet'ler bulunduğunu hatırlatan Genel Müdür Özgür Tort, "Önümüzdeki dönem, 2012'de haftada en az 2 süpermarket açacağız" diye konuştu. Tort, 1 yıl içinde ilave 4 bin 500 kişiye yeni istihdam sağlayacaklarının da altını çizdi.
Özgür Tort, Küçük bir markette ya da bir indirim marketinde sepet büyüklüğü 7-10 lira iken, bir süpermarkette 20-30 lira arasında olduğunu kaydetti. Büyümelerin gelecek dönemlerde farklı kalemlerden, farklı ihracat, ithalat kalemlerinden gelebileceği yönünde de öngörüleri olduğunu vurgulayan Tort, "Bu çerçevede gıda perakendesi, ilk yarı yıldaki büyümesinin paralelinde bir büyümeyi sağlayacaktır" dedi. Tort, organize gıda perakendesinde yüzde 8-9 gibi bir büyüme öngördüğünü belirtti.
BÜYÜME HEDEFİ %11
2010 cirosu 6.3 milyar lira
2011 ciro hedefi 5.7 milyar lira
2011 ilk yarı ciro büyümesi Yüzde 34
Mağaza sayısı 701
Çalışan sayısı 17 bin 400
2011 büyüme hedefi Yüzde 11
2012 yatırım hedefi 140-150 milyon lira
Vergi, amortisman ve faiz öncesi kâr 173 milyon lira (ilk yarı)
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.