Onlar marka biz usta

Dünyaca ünlü markaların ürünlerini Türk tekstilciler dokuyor. Gizli ustalar, artık fason üretici olmaktan çıkıp, tasarım ve modada etkin bir hale gelmek istiyor

Tüm dünyada isim yapan markaların kumaşları Türk tekstilcilerin elinden çıkıyor. Victoria Secret, Diesel, Zara, Lacoste, Adidas, Nike, Puma, Pierre Cardin, Tommy Hilfiger gibi hazır giyim markalarının ürünlerini dokuyarak gizli kahramanlar haline gelen tekstilerimiz, artık kendi markasını oluşturmak istiyor. Denizli Sanayi Odası Başkanı Müjdat Keçeci, uzun süredir dünya çapında adını duyuran markaların arkasındaki imzanın Türk tekstilcisine ait olduğunu söyledi. Dünyaca ünlü markaların üretim aşamasında Türk tekstilcisini tercih ettiğini belirten Keçeci, "Yaşadığımız dünya, marka dünyası. Markalar para kazanıyor. Markalar yetenek avcısı olarak işi doğru yapabilecek ustalar arıyor. Ünlü markaların isimsiz güvenilir ustaları da Türkiye'den çıkıyor" dedi. Türkiye'de çok ünlü marka bulunmadığını ifade eden Keçeci, şöyle konuştu:
'BİZİ KİMSE TANIMAZ'
"Markalarımızı yaratmamız lazım. Ama bu da hemen 'Hadi marka çıkaralım' demekle olmuyor. Belli bir birikim, incelik ve farklılık gerekiyor. İyi bir fason üreticisi olduğumuz kesin, yalnız bizi böyleyken kimse tanımaz. Acilen adımızı dünyaya duyuracak markalar oluşturmamız lazım." Denizli Tekstil ve Giyim Sanayicileri Derneği Başkanı İsa Dal da, "Birçok firmanın havlusunu, bornozunu, bezini dokuyoruz ama çok bilinen markalarımız yok. Biz mutfaktayız" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.