osym.gov.tr: 2019 YKS tercihleri nasıl yapılacak, nereden tercih işlemi yapılacak? YKS kaç tercih hakkı var?

YKS kaç tercih hakkı var 2019? 17 Temmuz'da YKS sonuçları açıklandı. YKS tercihleri ise 23-29 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşecek. Tercih dönemi yarın başlayacak. Milyonlarca öğrenci büyük bir heyecanla tercih dönemini bekliyorlar. İşte YKS tercihleri nasıl yapılacak? Tercih sonuçlarının hangi tarihte açıklanacağı henüz belli değil. Yerleştirme Sonuçları internet (https://sonuc.osym.gov.tr) aracılığıyla adaylara duyurulacak. Yükseköğretim programlarına öğrenci alınmasında, ÖSYM tarafından yapılan Merkezî Yerleştirme ile yükseköğretim kurumları tarafından yapılan Özel Yetenek Sınavıyla Seçme olmak üzere iki farklı yöntem kullanılır.

YKS kaç tercih hakkı var 2019? ÖSYM tarafından Yükseköğretim Kurumları Sınavı sonucu erişime açıldı. Tercih süreci için geri sayım başladı. Tercih süreci 23 Temmuz tarihinde başlayacak. Tercihleri yapacak öğrenciler puanlar ve okullar hakkındaki araştırmalarını gerçekleştiriyor. 2019-TYT'ye giren adaylardan en az bir puan türünde 150 veya daha fazla TYT puanı alan adaylar, yerleştirmede kullanılacak TYT ve YKS puanlarını da göz önünde tutarak bu kılavuzdaki açıklamalara göre tercih bildirimini İnternet'ten bireysel olarak kendileri yapacaklardır. Peki YKS'de kaç tercih hakkı var? 2019 YKS tercihleri nasıl yapılacak?

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.