DGS tercih kılavuzu 2019: DGS tercihleri nasıl yapılır? Üniversite 4 yıllık lisans programları ve kontenjanları

DGS tercihleri için heyecanlı bekleyiş sona erdi. Üniversitelerin 4 yıllık programlarına tercih yapacak öğrenciler için ÖSYM tarafından kılavuz yayınlandı. Yayınlanan kılavuz ile birlikte tercihlere dair tüm detaylar belli oldı. Peki, DGS tercihleri nasıl yapılır? İşte DGS tercih kılavuzu ve üniversitelerin 4 yıllık lisans programları ve kontenjanları...

DGS tercih kılavuzu geçtiğimiz gün yayınlandı. DGS tercihleri için araştırmalarını sürdüren öğrenciler araştırmalarına devam ediyor. ÖSYM tarafından yayınlanan kılavuz ile birlikte üniversitelerin lisans programları ve kontenjanları konusunda bilgiler de paylaşıldı. Peki, DGS tercihleri ne zaman bitiyor? DGS tercihleri nasıl yapılır? İşte 2019 DGS tercih kılavuzu ve üniversitelerin 4 yıllık lisans programları ve kontenjanları...

DGS TERCİHLERİ NASIL YAPILIR?

DGS tercih işlemleri ÖSYM'nin https://ais.osym.gov.tr internet adresi üzerinden gerçekleştiriliyor. 21 Ağustos'ta başlayan tercih işlemleri, 28 Ağustos 2019 tarihinde sona erecek. Adaylar, tercihlerini bireysel olarak İnterne taracılığıyla elektronik ortamda yapacaklardır.

Adayların yükseköğretim lisans programları tercihlerini yaparken, tercih süresince ÖSYM'nin interneta dresinden yayımlanan Tablolardan yararlanmaları gerekmektedir.

LİSANS PROGRAMLARI VE KONTENJANLARI İÇİN TIKLAYIN

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.