Koronavirüs ile ilgili o belirti ne zaman geçiyor? Bilim adamları ilk kez açıkladı! Ömür boyunca mı sürüyor?

Bilim adamları ilk kez açıkladı! Koronavirüs hakkında o konu en merak edilenler arasında! O belirti ne zaman geçiyor? Ömür boyunca mı sürüyor? Covid-19 salgını ile alakalı münazara yaratan mevzulardan biri de bulguları oluyor. Salgın sürecinde virüsün değişinime uğrayabileceği ve değişik bulgular gösterebileceği gibi açıklamaların yapıldığı bu süreçte en fazla görülen bulgular ise tat ve koku kaybı olmaya devam ediyor. Covid-19 salgınının en aşikar bulguları arasında olan tat ve koku kaybının ne kadar sürdüğü ve ne zaman geçtiği ise insanlar tarafından merak ediliyor. Öte yandan Sağlık Bakanlığı Corona virüsü (koronavirüs) için son gelişmeleri ve Türkiye Günlük Korona Tablosu'nu açıkladı.

Bilim adamları ilk kez açıkladı! Koronavirüs ile ilgili son dakika haberleri ve yeni gelişmeler her gün gelmeye devam ediyor. Koronavirüs 2. dalga sonrasında ülkemizde günlük vaka sayıları 30 binin üzerine çıkmış durumda. Koronavirüs hakkında o konu en merak edilenler arasında! O belirti ne zaman geçiyor? Ömür boyunca mı sürüyor? 2019 yılının son ayından bu yana küresel bir kriz haline gelen ve tüm dünyayı etkilemeye devam eden Covid-19 salgını ile ilgili birçok ayrıntı merak edilmeye devam ediyor. Tüm dünyanın en büyük sağlık sorunu haline gelen Covid-19 salgını ile ilgili her geçen günü yeni bilgi ve gelişmeler ortaya çıkıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.