İKİ DURAN TOP
Ne bir ıslık duyuldu ne de bir yuhalama... Böyle olunca da Sarı- Kırmızılı futbolcuların kendine güvenleri geri geldi. Daha rahat oynamaya başladılar. Ve iki duran topla da 2-0 öne geçtiler. Kalan dakikalarda Sivasspor'un gol kaçırma yarışı devam ettiği için maçı kazanmasını da bildiler. Ama bu galibiyet kimseyi yanıltmasın. Galatasaray'daki sıkıntı devam ediyor. Aynı şekilde Prandelli'nin arayışları da devam ediyor. Dün akşam klasik 3-5-2 ile maça başlayan Prandelli Melo'yu stopere çekip Wesley Sneijder'i de ön liberoya alarak yeni bir düzenle oynadı. Ama oyuna nasıl yansıdı derseniz bence İtalyan hocanın aradığı ilaç bu değildi.
SİVAS ÇOK İYİYDİ
Sivas'ın maç boyunca girdiği 8 gol pozisyonu var. Galatasaray'ın girdiği pozisyon sayısı ise sadece 4. Yani rakip hem hücumda hem de defansta sizden daha başarılı olmuş. Ama son vuruşlardaki beceriksizlikleri yüzünden puan ya da puanlar alamadan maçı tamamlamış. Bu durumda skor aldatıcı olur. Melo'nun stoperde oynaması doğru değil. Aynı şekilde Sneijder'in de gole uzak oynaması doğru değil. Ama Prandelli'nin arayışları devam edecek gibi gözüküyor bakalım neler göreceğiz.
MAÇIN EN iYiSi TARAFTAR
Az sayıdaki G.Saray taraftarı takımı ateşledi
MAÇIN EN KÖTÜSÜ DA COSTA
Alışık olmadığı mevkide el freni gibiydi.