Dizi pazarında birinci olan ABD, Türk dizilerinden korkmaya başladı: "Zirveyi kaptıracağız"

Foreign Policy, Türk dizilerini manşete taşıdı. "Zirveyi kaptıracağız" başlığını attı: Türkçe 5 kıtada yayılıyor. Birçok ülkede Anadolu geleneklerine ilgi de artıyor.

Foreign Policy, Türk dizilerini manşete taşıdı. "Zirveyi kaptıracağız" başlığını attı: Türkçe 5 kıtada yayılıyor. Birçok ülkede Anadolu geleneklerine ilgi de artıyor.
BİR DİZİ PANİK
Dünya dizi pazarında birinci olan ABD, Türk dizilerinden korkmaya başladı. "Zirveyi kaptıracağız" paniği başladı.
ABD'nin Foreign Policy dergisi, Türk dizilerini manşetine taşıdı. Dergi, "Türk dizileri, ABD dizilerinin ardından küresel çapta en çok satın alınan diziler olarak zirveyi tehdit etmeye başladı. 5 kıtada Türkçe dilini öğrenenler oldu. Türk dizileri sayesinde Türkiye'ye turistlerin yönelimi de oldu. Birçok ülkede Türk geleneklerine de ilgi arttı" diye haber yaptı. Araştırmaya göre en çok izlenen yabancı dil seçeneklerinde ise Fransızca, İspanyolca ve Çince'yi geçen Türkçe olarak dikkat çekti. Özellikle Ortadoğu'da Türk dizileri büyük izleyici kitlelerine ulaştı.


atv'nin dizisi Hercai, Bulgaristan, Arnavutluk ve İspanya'ya satıldı.


Kuruluş Osman ise Afganistan, Arnavutluk ve Pakistan televizyonlarının gözdesi oldu.

İzlediğimiz her bölümde "Şu kız ne çok ağladı; ne çok acı çekti" dedirten dizi: HERCAİ. Reyyan ile Miran'ın doğu gelenek ve görenekleri, töreleri arasında kalan aşk hikayesi...
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.