AVM’lerde revir zorunluluğu

Bir yıl önce alışveriş merkezlerine "acil tıbbi müdahale ünitesi" bulundurma şartı getirilmişti. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın yayınladığı yönetmeliğe göre AVM'lerin bu şartı yerine getirmeleri için son gün 26 Şubat olarak belirlendi.

Alışveriş merkezlerine acil tıbbi müdahale ünitesi zorunlu hale getirilmişti. Henüz bir reviri olmayan alışveriş merkezleri için son gün ise 26 Şubat. olarak belirlendi.
Medline Operasyon Müdürü Özgür Özalp yönetmeliğin, "Yaralanan ya da hastalanan kişinin hızlıca sağlık ünitesine ulaşması, ilk müdahalesi yapıldıktan sonra da hızlıca ambulansa ulaşabilecek şekilde kurgunun sağlanmış olması gerekir" dediğini söyledi.
AVM'lerdeki revirin en az 20 metrekare olması ve acil durumlarda müdahale için belirlenen asgari ekipmanı bulundurması gerekiyor.
Yönetmeliğe göre, satış alanı 20 bin ile 50 bin metrekare arasındaki AVM'lerde 2 acil tıp teknisyeni, 50 bin ile 100 bin metrekare arasındaki AVM'lerde bir paramedik ve bir acil tıp teknisyeni, 100 bin metrekare ve üzeri AVM'lerde ise bir doktor ve bir acil tıp teknisyeni bulunması şart.
Alışveriş merkezlerinde en sık basit yaralanmalar ve tansiyon problemleri yaşandığını belirten Medline Operasyon Müdürü Özgür Özalp da, "Küçük yaralanmalar, yemek katlarındaki boğulma tarzı boğazına bir şey kaçma, tansiyon yükselmesi, ateş, solunum yolu rahatsızlıkları görülebiliyor" değerlendirmesinde bulundu..
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.