Türkiye'de ilk radyo yayını "Alo alo muhterem samiin..." şeklinde başlayan anonsla hangi yıl yapılmıştır?

Ünlü sunucu Oktay Kaynarca'nın sunduğu Kim Milyoner Olmak İster yarışması, 6 Ekim akşamı yayınlanan bölümüyle izleyicilere heyecan dolu anlar yaşattı. Yarışmacıya yöneltilen soru, izleyenlerin ve sosyal medyanın dikkatini çekti. İşte o gecenin akıllara kazınan sorusu ve merak edilen yanıtı...

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Türkiye'de ilk radyo yayını "Alo alo muhterem samiin..." şeklinde başlayan anonsla hangi yıl yapılmıştır?

Ünlü sunucu Oktay Kaynarca'nın sunduğu Kim Milyoner Olmak İster yarışması, 6 Ekim akşamı yayınlanan bölümüyle izleyicilere heyecan dolu anlar yaşattı. Yarışmacıya yöneltilen 1 milyon TL değerindeki soru, izleyenlerin ve sosyal medyanın dikkatini çekti. İşte o gecenin akıllara kazınan sorusu ve merak edilen yanıtı...

A- 1907

B- 1927

C-1947

D-1967

CEVAP: B

Türkiye'de ilk radyo yayını 6 Mayıs 1927 yılında yapıldı. Bu yayın, "Alo alo muhterem samiin, burası İstanbul Telsiz Telefonu" anonsuyla başlamıştır ve bu tarih, Türkiye'nin radyo yayıncılığının başlangıcı olarak kabul edilir.

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler