Derbide 30 bin 199 emniyet personeli görev yapacak
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde bu akşam Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Spor Kompleksi'nde oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray derbisi öncesinde İstanbul Emniyet Müdürlüğü, güvenliği sağlamak adına kapsamlı tedbirler aldı.
Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:

