SON DAKİKA: UEFA yeni FFP kuralını duyurdu: Kulüpler gelirin yüzde 70'ini harcayabilir! Finansal sapma baremi 60 milyon euroya çıktı

Son dakika haberleri... UEFA yeni FFP kuralını duyurdu. UEFA İcra Komitesi bugün Nyon'daki toplantısında yeni UEFA Kulüp Lisanslama ve Finansal Sürdürülebilirlik Düzenlemelerini onayladı. Kabul edilebilir sapma üç yılda 30 milyon eurodan üç yılda 60 milyon euroya yükselirken, işlemlerin gerçeğe uygun değerini sağlama, kulüplerin bilançosunu iyileştirme ve borçları azaltma gereksinimleri önemli ölçüde güçlendirildi. Bununla birlikte kulüpler gelirlerinin yüzde 70'ini harcayabilecek.

UEFA İcra Komitesi bugün Nyon'daki toplantısında yeni UEFA Kulüp Lisanslama ve Finansal Sürdürülebilirlik Düzenlemelerini onayladı.

UEFA'nın yaptığı bu düzenlemeler, 2010 yılında uygulamaya konmalarından bu yana finans düzenlemelerinde yapılan ilk büyük reform oldu.

UEFA Başkanı Aleksander Ceferin şunları söyledi:

"UEFA'nın 2010'da uygulamaya koyduğu ilk finansal düzenlemeleri birincil amacına hizmet etti. Avrupa futbolunun finansmanını uçurumun eşiğinden geri çekmeye yardımcı oldular ve Avrupa futbol kulüplerinin yönetilme biçiminde devrim yarattılar. Ancak, futbol endüstrisinin evrimi, futbolun kaçınılmaz finansal etkilerinin yanı sıra, pandemi, toptan reform ve yeni finansal sürdürülebilirlik düzenlemelerine ihtiyaç olduğunu göstermiştir.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.