Turkuvaz Medya Grubu ve Para Dergisi tarafından düzenlenen 2’nci E-spor Zirvesi gerçekleşti: E-sporda gelecek parlak

Türkiye’nin haftalık tek ekonomi dergisi PARA tarafından düzenlenen 2’nci E-spor Zirvesi online olarak gerçekleşti. Genç nüfus, Z kuşağının eğlence anlayışı, dijital oyunlara artan ilgi derken e-spor sektörünün pastadan aldığı pay büyüyor. 2’nci E-spor Zirvesi’nde federasyon başkanlarının masaya yatırdığı veriler gelişimi gözler önüne seriyor.

Türkiye'nin haftalık tek ekonomi dergisi PARA tarafından düzenlenen 2'nci E-spor Zirvesi online olarak gerçekleşti.

Logitech'in ana sponsorluğunda gerçekleşen "2.E-spor Zirvesi", e-sporun paydaşlarını bir araya getirdi. Zirveye katılan konuklar Türkiye'de e-sporun gelişimi, hedefleri ve gelecekteki projelerini masaya yatırdı. Zirvenin açılış konuşmalarını; Turkuvaz Dergi Grubu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Atanur, Türkiye E-spor Federasyonu (TESFED) Başkanı Alper Afşin Özdemir ve Uluslararası E-spor Federasyonu (IeSF) Genel Sekreteri Boban Totovski yaptı. Türkiye E-spor Federasyonu Başkanı Alper Afşin Özdemir, açılış konuşmasına başlarken Turkuvaz Medya Grubu'na, bu organizasyonu düzenledikleri için teşekkür etti. Özdemir, federasyon olarak temel amaçlarının e-sporda dünya çapında bir marka olmak olduğunu vurguladı. Özellikle TESFED'in kuruluşundan bu yana büyük ilerlemeler kaydettiklerini ifade eden Özdemir, "İl temsilciliklerimizi hayata geçirdik. E-spor oyuncularımızın ve takımlarımızın lisanslama çalışmalarını başlattık ve yürütüyoruz. İki yılda yaklaşık 200 tanesi kadın olmak üzere 2 bin 200'e yakın e-sporcumuzu lisansladık. Lisanslı kulüp sayımız 11'e çıkarken 2019 yılında üç tane olan e-spor tesis sayımız bu yıl içerisinde 17'ye yükseldi" dedi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.