Galatasaray'dan koronavirüse rastlanan takımlara geçmiş olsun mesajı
Galatasaray, takımlarında koronavirüse (Kovid-19) rastlanan Ankaragücü, Fenerbahçe, Sancaktepe ve Beşiktaş kulüpleri için geçmiş olsun mesajı yayınladı.
Giriş Tarihi:
Galatasaray'dan koronavirüs ile mücadele eden rakiplerine geçmiş olsun mesajı geldi.
Sarı-kırmızılı takımın sosyal medya hesabından yayınlanan açıklamada koronavirüse rastlanan takımlara geçmiş olsun dilekleri iletildi. Galatasaray'ın geçmiş olsun mesajında şu ifadeler yer aldı:
"Yapılan testler sonucunda oyuncularında veya personellerinde koronavirüse rastlanılan Ankaragücü, Fenerbahçe, Sancaktepe ve Beşiktaş kulüplerine geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, hastalara da acil şifalar diliyoruz."

