İlker Yağcıoğlu ve Evren Turhan derbiyi psikolojik açıdan değerlendirdi

İlker Yağcıoğlu: Fenerbahçe derbi performansı ve saha avantajıyla yine favori. Ancak Sarı-Lacivertliler ‘20 yılın ardından ilk kaybedecek takım olma’ baskısını yakından hissedecek. Bu da sahaya yansıyacak. Evren Turhan: 20 yıllık seri Fener için artık psikolojik üstünlük değil büyük bir baskı getiriyor. G.Saray teknik adam, kadro, form ve bu kez psikolojik olarak da rakibinin önünde. Bence seri bu yıl bitecek.


Derbinin
stratejisini tamamen değiştirecek bir maç var. O da cumartesi günkü Beşiktaş-Başakşehir karşılaşması... Fenerbahçe açısından değişen birşey yok. Amaç 20 yıllık Kadıköy geleneğini sürdürmek. Galatasaray için ise şampiyonluğun kaybedildiği ya da kazanılacağı bir maç olabilir. (Evren Turhan)
BÖYLE MAÇLARI BİLİYORLAR!
Fenerbahçe için en büyük güç taraftarı... Böyle maçlarda Fenerbahçe ne konumda olursa, kadrosu nasıl olursa olsun çok farklı bir inançla ve motivasyonla oynuyorlar. Ve istediklerini almayı biliyorlar.
POZİTİF ETKİSİ DE VAR AMA...
20 yıllık müthiş serinin pozitif yönden bir etkisi olsa da bir de işin ters tarafı var. F.Bahçeli oyuncular 20 yılın ardından ilk kaybedecek takım olma baskısını da hissedebilirler. Bu durum da sahaya yansıyacaktır. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.