Alper Potuk kırmızı kart gördü

Beşiktaş'ın Fenerbahçe'yi konuk ettiği Türkiye Kupası yarı final ilk maçında sarı-lacivertli ekipten Alper Potuk kırmızı kartla oyundan atıldı.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Alper Potuk kırmızı kart gördü

Beşiktaş, Türkiye Kupası yarı final ilk maçında Fenerbahçe'yi konuk etti.



ALPER POTUK KIRMIZI KART GÖRDÜ
Karşılaşmanın 39. dakikasında sarı kart gören Alper Potuk, 44. dakikada ikinci sarı karttan oyun dışı kaldı. Alper, Hasan Ali Kaldırım ile Tolgay Arslan'ın tartıştığı pozisyonda araya girerek, siyah-beyazlı oyuncuyu itti.
Alper Potuk kırmızı kart gördü-2
Tolgay Arslan'ın yerde kalmasının ardından saha karıştı, hakem Fırat Aydınus, Alper'e ikinci sarı kartı gösterdi, Fenerbahçe maçta 10 kişi kaldı.

Alper Potuk kırmızı kart gördü-3


Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler